Friday, 16 October 2009

"toDay"

rini xder yang best untuk diceritakan..em nga pk nak watpe this wekend...ari sabtu mlm d jamuan raya kat persatuan pendudukan kat umah aku..huhhu..mkn lagi, cmne diet ni..pastu ahad mak aku mesti masak2 best nye, sbb paklang ngn busu aku nak dtg.. xder g mane kot mggu ni, cam xder mood nak kuar... tp terase cam nak jalan, boleh x gitu..huahuahua... em ni aku nga menggu mase lunc, rini lunch lame skit. so boleh la tdo..zzzz...

em aku banyak lagu bende kene baja psl blog ni, tapi tu la kene amik mase skit la ye...thnks to aleen yang banyak ngaja aku n buatkan aku..huhuhuh...banyak buat dr ngaja sebenonye..hahah...whteverpun, thnks eh..

smalam aku berentam lagi..hurmmm..bosan!!.. awl aku tdo smalam, mls nak pening pale otk aku, baik aku tdo. lagi bagus dr aku berjage duk memikirkan...pns hati aku je kang.. ha tadi aku dpt call dr mane tah, pnggil interview, tp yang pelik nape dier xtetapkan date j terus, perlu ke tanye aku free ke x klu dier nak panggil interview, no cam kat area jalan duta. aku takut d mane mmber aku yg sesat kacau j kan, sj nak main2kan aku ke kan, mane la tau..pastu aku saje la call balik no tu , mmg xberangkat, aku lupe dier gtau aku dier dr mane td, yang aku dengar belakang skali dier ckp 'malaysia' je...hurmmm..polik den ni....





No comments: