Tuesday, 15 December 2009

kuatkan hatimu


hurmmm...aku down sgt arini..
ya Allah ko kuatkan la hati hambamu ini, untuk face sume ni....
sgt berat ujianmu ini...hurmmm ;-(
pada yang teraniaya...Allah Maha adil...sentiasa adil..



6 comments:

aLeen aVriL said...

salam....pnut naper nih??
ko marah aku jumpe ah ian gn fhad ker??
aku ker yang mengdownkan mood ko...
maafkan lah kekhilafan diriku..

shahz said...

xder la..tu kwn ko gak kan, nape plak aku nak mrh..
em ntahla leen, aku down sgt..rase nak nangis+nak teriak kuat2..
sgt berat utk aku face ;-(

ah ian said...

ah ian kan ade..

RiHiKi said...

sabar je la pnut..nti, die akn nyesal sndri akn salah die..

aLeen aVriL said...

pnut, aku da menyesal ats perbuatan ku itu..miaaahahahaa..

tp aku kan jumpe mereka lagik ujung minggu nih...

lps tuh aku akan menyesal sx lagik..bole x macam tuh.

shahz said...

ape ko mrepek ni leen..huhuh..
xpla, korang bergumbira la d sana k...jgn lupe beli souvenr kat aku..pesan kat ahian skali..huhuh