Tuesday, 19 January 2010

> YesteRday <

salam...ni baru rase free skit... nak crite psl smalam...1 hari aku sgt2 la bz+xtenang.. kul 2.30 start meeting, xtau nape aku pun kene mausk meeting tu, cam xder kaitan pun. mmg sgt mengantuk la aku sepanjang meeting tu.. nsb bek leen ader, staff pre yang bertukar ke unit aku. so xder la sorg2..hurmmm

n ni aku nga siapkan khadiran meeting smalam, n ingat nak balik awl rini, skt pinggang aku stay lame2 ni.. n td kpsu aku bg arahan suh aku tukar tempat ke tmpt pn asma, aduhhh... mls betul aku berpindah2 ni..da la tmpat duer xbest..mmg tmpt org lalang plak..nak letak file ni pun cam xder space j kat sane.. hurmm..ikutkan aje la... n this week aku d lagi 2 hr untk class jait tu. n ingat nak blaja jait manik plak. ptt blaja jait manik dlu kan, coz mesin pun bukan d pun. tp xpla, atleat tau la jugak skit2..huhuhu... 


No comments: