Sunday, 21 February 2010

MimiE weDdiNg

em banyak sgt jemputan kawin bulan ni, dr minggu lepas lagi, tp sorry pada yang aku xdpt pegi, to aleen (ko terase eh, sorry sgt2 leen, xdpt elak) n pada marrina, officemate aku (sorry jgk xdpt  g) n tdi rini aku free so aku leh g la umah mimie kat sekinchan..g dlm kul 10 lebih, n jnji ngan fa (my classmate time poly) kat sheel gombak.. so smpai dlm kul 1lebih. nsb bek xtelepas tgok mimie kawin. papepun congrates aku nak wish pada mereka2 yang da bergelar raja sehari..moga berkekalan hingga akhir hayat..dlm kul 3 tadi td aku gerak balik da. agak jauhla perjalann nya..huhu so meh layan jap pic ni sekitar wedding mimie..


 
 sempat lagi amik pic ni time tggu fa..huhuh
 
smpai2 j terus masuk bilik pengatin cari mimie.huhu,cntik dier kan
 
 akhirnya, sudah menjadi isteri orang..congrates dear..
  
 my classmate, seblah aku daia, mah, amy, fa, n baju merah tu zik n azri
  
 kami2 j yang hadir wakil dr dat A
 
lastly smoga berbahagia n berkekalan smpai akhir hayat


No comments: