Monday, 22 March 2010

xtau nak tulis tajuk pe...

morning evryone..em rini start ari yang baru, minggu yang baru. rase cepat sgt mase berlalu..da nak abis bulan mac. em smalam aku dpt tau dr mmber skolah wm dulu, yang ustazah suhaila (cikgu sek agama) da meninggal, coz tummpah darah mase melahirkan anak dier yang ke2. sedih rase, ustazah tu baik sgt, n smlam jugak terus aku bukk album2 mase sekolah rendah dulu..moga Allah cucuri rahmat ke ats roh nye..

n pagi ni, aku dengar dak2 ofis ni nga cite2 yang yanie mentor da meninggal sbb ketumbuhan dlm paru2. smoga Allah cucuri rahmat ke atas roh nye juga..hurmmm...

em act ak nak cite psl sorang mmber aku ni (mmber lame la, mase study dulu2), em aku xpaham nape dier nak sentap ngan aku, mule2 tu mmg la rase bersalah kan, bukan aku sengaja xnak dtg kenduri dier, tapi mmg aku xdpt dtg, n pastu terus senyap j dier. xpaham la org mcm nie, seolah2 memaksa plak dtg kenduri dier. aku xplain da kat dier, tapi reply pun nak xnak..lame2 aku da fedup nak layan kesentapan dier. cume aku nak gtau la, klu dier d kat tempat aku, maybe dier wat ape yang aku wat...hurmmm..pape pn aku nak say sorry la klu dier betul2 sentap ngan aku..aku mls la nak pikir hal2 remeh mcmni, klu dier da xnak kawn ngan aku pun, aku xleh nak paksa kan..terpulangla..penat weh layan prasaan org ni, tapi prasaan sendiri xder sp yang jage pun, so baik aku jager prasaan aku dulu..!



2 comments: