Sunday, 18 April 2010

inDuksi-hari ke3 n seterusnya..

salam everyone..em still lagi dlm mood induksi..em xingat da nak story each day..but seriusly cam rndu kat induksi n kwn2 yang lain..klu ikutkan hari ni nga dengar taklimat lagi xsilap..

n aku terus nak jump cite psl birthday aku..birthday aku jatuh hari selasa, n yang paling best jatuh mase hari dinner.. n mase dinner tu aku ngan an mmg interprem gile, coz kitorang ajk persembahan. so setiap kali d penyampaian hadiah, aku ngan an akan naik pentas mengiringi hadiah tu..so rasenye mmg banyak gile kowt gmbr aku..so aku pun wat2 la muke comel kan (wlupun aku sedar xberapa comey) hehehe...

n tibe2 en yadi (1 of our urusetia) pgg mike n ckp d kjutan, d beberapa name yang dipanggil la, termasuk la name aku. mmg aku xbudget gile la utk celebrate bday. n aku sgt terharu sbb aku diberi penghargaan mcm tu, oleh sbb bday aku jatuh hari 2, en yadi mintak aku beri sedikit wish n tiup lilin cake tu, tapi aku xberjaya tiup, ijam (ketua kump an yang tlg tiupkan sbb aku ngan ijam yang kene berdiri kt depan skit dari yang lain2 tu. coz bday dier 12apr..seriusly aku xpenah rase happy gile2 mcm tu, sgt terharu, rase nak nangis tapi hati air mate aku time tu payah bebenor nak jatuh..aku xkan lupe saat tu..thnks sgt2 pada mereka yang terlibat..sygggggg sgt kat semua ;-*

pic nnti akan ku upload coz masih menunggu .....

to be continue..


1 comment:

Madam Hana said...

shahz : item Mac eyeshadow palette is here already. Do u still want to proceed with the purchasing?
Tq dear.