Tuesday, 7 September 2010

~ berBuke ~

salam..lupe nak cite, ari sabtu yang lepas (4 sept 10), g berbuke ngan mmber2 teknik PD kat village view kat bangi. so mcm biase la kali ni ietod yang handle, semangat ape tah minah tuh..huhuh...n tarikh tu jatuh mase birtday epit, happy birthday epit!

mule2 jnji gomok yang amik aku, almaklumlah aku kan xreti drive..pastu cm lambat, iejang yang dtg amik aku. so aku smpai kat petronas sane, tgok rmai yang da d, pas aku smpai syakir plak smpai. rmai gak la yang dtg ritu, n suprise umeir pun d.hahahah... em pastu mase da berbuke, ieta, siah n intan baru smpai. em lame xjumpe dorang. 

pas berbuke tu, lepak sembang2 kat situ, n bile borak2 n bukk cite zmn sekolah, mmg pecah perut gelak, baru aku teringat sebenarnye banyak kenanangn kat sekolah tuh...

pastu dlm 9 lebih gerak dr situ, plan nak g melepak. tapi epit nak balik, dier d jnji ngan mmber2 dier. so lame2 dak2 ni pun nak balik da, coz xder arah tuju. tapi aku xterus balik, g melepak ngan ietod n enol. enol jadi photographer kitorang, da la aku n ietod gile bergambar..hahaha... nnti aku akan upload kan pic..tngggguuuu...

k la aku harus berhenti kat sini, coz keje aku da smpai, kene setle keje dulu..hurmmm, Daa


 akhirnya kami dpt berkumpul 4 org > gomok-iejang-ietod<




2 comments:

gadisBunga said...

salam..blogwalking here. selamat hari raya. :)

shahz said...

salam..hi, slamat hari raya..