Sunday, 24 April 2011

Pentafsiran Umum Personaliti Warna (IPW)

hello... today aku nak crite psl personaliti...aku dpt info ni mse g kursus peningkatan diri kat PD ritu... dier ader 100 soalan berkaitan dengan personaliti kite. n ofcoure kne jawab dengan jujurla, itupun klu betul2 nak tau personaliti kite..

so hasil drpd jwpn tu ader 4 warna yang menggambarkan diri kite...

- EMAS -
* boleh dipercayai
* keibubapaan
* Bertanggungjawab
* ikut peraturan
* adat resam
* tradisional
* sistematik

- HIJAU -
* berdasarkan teori
* ingin tahu
* kompleks
* falsafah
* Panjang akal
* tenang
* sabar
* berpengetahuan luas

- BIRU -
* romantis
* harmoni
* tulin
* kerjasama
* unik
* berseni
* empati
* setia

- JINGGA -
* tidak suka peraturan
* adventures
* spontan
* gopoh tetapi bersemangat
* berani
* suka pertandingan
* suka aktiviti bahaya tetapi seronok
* berkemahiran

so korang rse personaliti korang yang mne 1?? huhuh,,, diri sndiri je lebih kenal diri sendiri kan...mse kat kursus tu lebih rmai peserta yang warne emas, mmgla sbb banyak yang mak2, ayah2.. aku? cube teka? heheh...aku warne biru skali ngan syida.. tp kdg2 pentafsiran ni xsume nye btl kan, d beberapa kot yabg betul menggambarkan diri kite...SEKIAN ;-)


No comments: