Wednesday, 29 June 2011

.....LuMrah....

Gretings everyone...lame rse mcm xmerapu kt sini... em pg ni aku lewat dtg ofis, sbb lmbat bangun...hahaha...np tah lately payah nak lelap, n pagi payah la ko nak bangun. asyik terlajak jer (terlajak skit je dr kebiasaan)..xsmpat aku nak bergaya ke ofis (bergaye ke selama ni? hahahah....) pagi2 aku nk g kje, boleh plak kene terkam ngan ank kucing, da la aku ni penakut tahap gaban ngan kucing, nsb bek anak kucing...comey jer..xder la rse kuku dier mse dier terkam tu...klu bapak+mak kucing, mau menjerit aku pagi2 tu... nak kate lewat xder la lewat sgt ok, smpai ofis dlm 7.34am..lewat 4min jela... huhuhu....

so rini, xder la bz sgt kat ofis, just follow up psl kje last week coz dateline dier esk..bab2 follow up ni la plg aku mls..tp nak wt mcm ne, da keje kan... ikhlas kan saje hatimu wahai cik peanut...

ni sebenarnye, tibe2 plak aku jd emosional... ntah nape tah lately rse ter emo lebih plak... em biasela, d brg baru xkan nak pndang barang lame kan..semua org akan jd mcm tu... bukan la xpndang, ape jahat sgt ayat ko ni pnut...mksdnye barang lame tu disimpan baik2 la, simpan la dlm almari ker, dlm laci ke, dlm mane2 jela... barang baru la yang akan di pakai ke, di bawa ke, di guna ke... mcm tu jgk mmber kan (tp xsemua orang mcm ni la), kdg2 org baik ngan kite d sebab2 tertentu, atau maybe sebab d kepentingan, atau sbb mmg dier btl2 ikhlas...bak kate orang nak cari kwn utk gelak2, huhahuha mmg senang, banyak sgt.. tp nak cari mmber time ssh n senang, gembira n sedih sgt la ssh... ader, bukan xder...tp ssh la nak jumpe.. n kdg2 tenggelam timbul, bile d kepentingan baru la di cari, barula ketemu...tu dikatan kan LUMRAH kan...hurmmm tibe2 mood sedih ;-( "tibe2 buat aku rindu bestfriend aku! kdg2 bestfriend mmg banyak, tp yang btl2 BFF? hanya diri kite je yang tau... 

p/s: 8-10 julai ni d pameran pengantin kat PICC, so kpd bakal2 pengantin tu leh la cuci mate kat sane... dgr2 sabtu d pearakan ala2 snow white gitu... wah msti sgt cantik :-*





credit pic from : bLog Yg Sgt caNtik

(tibe2 letak pic ni pehal plak cik pnut ni, tp serius cantik kan... ;-) )

also this pic




2 comments:

RiHiKi said...

Erm..cantik2 bju nyer..pnut, t kte jmpe nk..org nk bg kad laa..hee..

~ sHa ~ said...

cantik kan... jom2, lame xjumpe... emmm kad rom nak kawin ke? amboi2...huhuh... happy pnut dengar..