Monday, 22 August 2011

* haNgin *

rse nak hangin je skang ni... apesal tah hp aku ni gile tebiat..asl kat ofis je, jd gile..nak call+msg payah, org call+msg ssh nak dpt. klu time nga ckp tu, lari2 line dier, kejap dengar kejap tak..time kat umah or luar dr ofis ok plak..sebelum ni xder pun mcm ni.. mmg rse nak cmpak hp ni n beli iPhone ker, syok jgk..hahaha... back to my emosi..eh tp selepas di periksa, bukan mslh fon, mslh no aku ni pehal tah. sbb aku try gune hp mmber aku, mmg line lari2 gak..so mslh line la. ishhh hutan sgt ke tmpat ni, tp dlu apesal ok..emmm.. skang ni aku nak call mmbr aku xleh, nak call ofis dier, dr td engage jer..bergayut ke pe korang ni, hadoooiiii... tmbah lagi buat aku hangin, an kate result bitk da kuar, dr ari jumaat ritu aku try, tp link dier xfunction pun..time ni aku rse cam nak cmpak pc ni plak, n tibe2 rse nak beli iPad..boleh?? hurmm..kesimpulan yg aku leh buat skang ni...aku tengah hangin plus gile bosan plus nak tdo jer rse...hurmmmm!!



No comments: