Wednesday, 17 August 2011

suke....suke...suke...

morning... terasa sgt lambt mase berlalu..mate aku da naik kuyu da ni..hurmm..em tgok entry tu menunjukkan aku sgt suke hari ni..hahaha...silap bukan rini, tp smalam... em smalam aku halfday, g klinik n blk umah. d org nak repair cermin... emmm b4 tggu nk bebuke kat tu, smpat singgah jj balakong. b nk beli brg...beli brg 1 je, tp dier nye memilih mcm nk beli 10... aku da la ngn baju kurung, mmg pangai aku pelik2 smalam..tp rse cm happening sgt. b pun pelik np aku lain sgt smalam...xmcm slalu katenye...sbb dier kate slalunya aku cm skema..skema ke aku? gegeh la b ni.. abis dah kulu kilir tmpt yg sama banyak kali, memilih mcm nak beli emas, xnaik pelik pangai aku...hahahaha.... aduhhhhhaiii....

em pastu bergegas ke bangi buke kat sane, lagi 1 hal xjumpe jalan nak g kedai tu...hahahah... b da membebel mcm mak minah, slalu kitorang lalu depan, tp ni lalu jalan kmpung, sbb nak uturn balik, bapak jem... kali ke 2 bau btl...huhuh...selamat aku... 

aku klu jumpe b, mmg xhenti ckp, sbb dier pun xbrenti ckp.. naik haus aku sbelum tggu berbuke...hahaha... tp serius smalam aku rse happy sgt...thnks mucuk! 


[mood: counting the hari raya day, mood sgt xsabar nak cuuutiiiii ;-)]


No comments: