Tuesday, 3 January 2012

goodbye 2011...welcome 2012

Salam... lame rse xmenulis kat sini... bukan xnak menulis lg, bukan jgk kemalasan melanda, cume ak rse perlu sdkit mse utk menulis..huhu... harini hari pertama bekerja utk th 2012.. hurmm, rse cepat mse berlalu... bile tahun sudah baru, umur pun dah baru.. Ya Allah mcm xpercaya da makin bertambah2 usia ni.. 

tahun 2011, segala macam kenangan yang ada, pahit, manis, ketawa, air mata... em terlalu banyak.. dan sume tu juge telah menjadi kan banyak pengajaran buat aku kuat, dimasa hadapan..insyaAllah.. manusia boleh menunding jari dengan segala kesalahan, tp yang menangung?? xsiapa tahu... cukupla ape yang lalui utk thun lepas..wlupun ade pahit dan juga manis, semua nya da berlaku... perlu teruskan utk tahun ini... mohon ak..Ya Allah moga Kau kuatkan hati hambamu ini, tabah dengan segala ujian mu, dan semoga ak menjadi insan yang lebih baik dri tahun2 lepas..amin...

;-)






No comments: