Monday, 27 August 2012

Cousin Weddings

ari jumaat 24 Ogos kami bertolak balik kl. jalan jem gak kot, aku xsedar sbb sepanjang jalan aku tido, aku terjage sekejap sebab chapik brenti kat tapah kot, dier kate dier ngantuk. sedar-sedar aku dah sampai RnR sungai buloh nak solat. ramai gak orang kat situ. 

sampai rumah setlekan kain baju yang nak dibasuh dulu, tapi xleh nak basuh sume sebab ampaian xbanyak kan. ari sabtu chapik keje, aku ingat nak g umah farah, dier wat khatam Alquran. dier nikah ari jumaat semalam. so lepas kemas-kemas umah, setlekan kain baju. aku tido, serius xtau kenapa aku ngantuk gile, chapik balik pun aku memang cam xleh bukak mate..  

malam g makan, n lepak umah mama. papa beli durian, huh nikmat betul dapat makan durian. lame dah teringin. 

ari ahad kenduri farah, dier wat kat kelab golf kota kemuning. cantik dewan dier. n menu dier banyak gile ok. nasi beriani, lauk ayam goreng+butter prawn+kambing masak ape tah+dalca. pastu ade keaw tiaw gorang, mee soto, mee kari, cendol, aiscream, satey n dessert. sume sedap, tapi nasi beriani tu kalau ade sambal lagi sedap. aku balun sume nye kecuali mee kari, sbb aku xlalu nak makan kari2 ni. keaw tiaw ntah bape pinggan aku makan. abis dah stay sane dari pagi kul 9.30 pagi sampai la ke petang. dalam kul 5.00 kitorang gerak.

malam tadi dalam kul 2.30 pagi aku cirit birit sampai la ke pagi ni. yang peliknya chapik xkene plak. nampak sangat aku banyak sangat makan. aku rase sebab keaw tiaw la, sbb tu yang aku makan banyak skali tu.. huhu.. salah makanan plak kan, hehe.. k la meh layan pic, nak tulis panjang-panjang toilet macam dah memanggil-manggil ni.. huhu



inteprem tuan tanah dulu.. hehe


makndak..mama..makngah..along..ibu..tuan tanah..adik

ni lah pengantinnya. tapi tutup mate plak, huh.. en husband amik kan gambar, bukan nak gtau gambar xjadi. bile tanye ok aje..huhu






No comments: