Monday, 15 October 2012

Review "Aku Terima Nikahnya"





Assalamualaikum..

wekend ritu kami husband and wife menghabiskan masa bersama-sama dengan menonton wayang ..cheewwaaahhh.. hehe, lame xg dating-dating tengok movie.. tengok kat alamanda je, senang dekat, xyah beria nak g jauh-jauh..

ok, mule-mule crite tu....emmmm, ok la.. ntahla aku yang xder perasaan ke, aku pun xsure.. tp aku suke tengok dorang mase kat crite ape tah ek kat tv3 yang petang-petang tu.. memang sweet gile.. aku lupe tajuk dier.. tapi untuk filem ni, aku rase biase-biase jer.. kat tengah-tengah crite ni agak boring skit, sampai chapik pun dah wat muke boring..hahaha... korang g tengok dulu la, mane tau korang kate best plak kan, sbb pendapat kite ni xsume same.. 

petang smalam saje lepak-lepak Pullman, lame xkuar beriadah.. tibe-tibe plak chapik ajak g sane.. huhu.. tengok tempat tu tringat time outdoor ritu.. huh.. ramai gak pasangan yang kawin buat outdoor kat situ.. tengok cine pun buat outdoor kat situ.. cantik-cantik dress dorang.. 



balik tu ingat nak lepak warisan tapi ramai gile, mase kat pullman pun aku tengok ramai gak budak-budak amik pic konvo. rupanya kat picc de konvokesyen, patutlah aku rase ramai betul orang kat putrajaya ni..



No comments: