Sunday, 13 January 2013

Happy Anniversary - 1 Year


Assalamualaikum..

harini 13 Januari 2013... kalau tahun lepas tarikh ni, kami selamat di ijab kabulkan dengan sekali lafaz, Alhamdulillah.. 

Alhamdulillah genap setahun perkahwinan kami, terasa cepatnye mase berlalu, macam rase baru semalam bersanding bagai..haha.. hoverrr tau.. ;p

papepun aku bersyukur sangat dengan segala yang telah DIA tentukan, setiap perjalanan hidup ini selama setahun kami bersama, tipula kalau xder gaduh..bak kate orang asam garam rumah tangga..tapi aku bersyukur sangat sebab dikurniakan suami yang sangat lembut hati..bukan jenis yang cepat nak marah, n sangat cool. aku je yang kadang-kadang ter emo lebih..haha.. harap-harap sifat dier berkekalan sampai bila-bila. Amin

oleh sebab aku dalam pantang time anniversary ni, so xder plan pape pn.. just wish jer.. hadiah akan ku tuntut nanti..hahha..jahat kan i ;p ala bukan selalu kan..

Alhamdulillah sekali lagi, terima kasih ya Allah telah pertemukan aku dengan suami pada awal tahun dulu, dan akhir tahun Alhamdulillah kami dikurniakan seorang puteri yang comel.. seriusly mereka ibarat nyawa buat aku, dan juga pelengkap hidup. aku bersyukur ya Allah dengan segala yang Engkau berikan buat kami sekeluarga..semoga Allah merahmati dan memberkati hubungan kami suami isteri, semoga anak kami menjadi anak yang solehah.. dan semoga tahun 2013 ini, Allah murahkan rezeki buat kami sekeluarga. AMIN.. Ayang sayang b sangat2, dunia n akhirat. buat anak ibu, ibu sayang keisha sangat2, semoga keisha menjadi anak yang solehah dan berjaya kelak, AMIN..









2 comments:

didil said...

happy anniversary pnut! semoga perhubungan pnut sentiase dirahmati Allah dan hidup bahagia sehingga akhir hayat.amiiinnn

~ PeaNut ~ said...

tq ila.. Amin..