Monday, 24 June 2013

My BFF Wedding


Assalamualaikum... huh, sangat lame x hapdet ini blog.. hihi.. malassssss xtau kenapa..
ok straight to d point, saje nak story mory pasal wedding ietod. ietod adalah BFF aku mase sekolah teknik. Alhamdulillah majlis semuanya berjalan lancar.. 

hari sabtu ritu, 22 june majlis nikah diadakan kat Wisma Sejarah Jln Tun Razak. owh..pd yang xtau, Ietod telah pun kematian ibu n ayah tahun lepas. so ietod just handle majlis nikah shj, manakala majlis resepsi diadakan hanya belah lelaki shj. 

Alhamdulillah aku smpai 10 minit sebelum majlis nikah tu berlangsung. n dgn skali lafaz ietod sah jadi isteri pada asri. tok kadi dier best sgt. klaka pun ye...hehe.. 

ok selesai majlis nikah, ucapan dari pihak ietod yang diwakili oleh abg dier. ietod ade 4 org bradik n ietod yang kedua. yang lain semua lelaki. mase abg die bg ucapan tu, nak hujung2 abg dier nangis bile ingatkan pasal arwah mak n ayah dier. n ofcourse aku sekali rase nak nangis. sedih+sebak semua ade. maybe sebab aku kenal ietod dah lame, n aku kenal adik bradik die. apetah lagi arwah mak n ayah dier. dulu slalu lepak n tido umah ietod.. huh.. Alhamdulillah ietod berjaya kawal prasaan dier.. itu perkara yang dier paling takutkan, Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.

n Ahad, 23 june majlis resepsi diadakan belah pihak lelaki kat s.Alam.. Alhamdulillah family asri sangat memahami, n dorang yang suggest utk buat majlis sebelah lelaki shj. ietod sangat cantik. tapi sayangnya aku xstay lame sbb segan plak nak stay umah orang lame2, plus aku smpai pun awal sangat dlm 12 lbh cmtu.. n xberkesempatan la nak jmpe mmber2 PD yang lain.. 

ok, sekian itu sahaja.. jom layan pic wedding ietod...



 (masih muat baju nikah i ok..hihi)



to Zawani Talib a.k.a Ietod.. doa aku semoga ko bahagia dunia akhirat, dikurniakan anak yang soleh&solehah.. *msti ank korang mcm jepun nnti kan,, hihi.. n to Asri, TLG la jage BFF aku baik2.. 
Syg ko tod!!




No comments: