Tuesday, 9 July 2013

July Promotion ~ Shaklee ~ Buy 6 free 1

hello everyone...harini aku nak share skit pasal promo July daripada SHAKLEE.. so produk yang dipilih sebagai promo untuk bulan ni adalah GLA Complex... sangat berbaloi2 ok sebab beli 6 percuma 1. so boleh share beli ngan kawan2 or family. so jomla kite bace serba skit pasal produk ni :



GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Kebiasaannya digunakan untuk meregularkan  kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. selain itu, GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing.
Antara kebaikan GLA Complex ialah :
* Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
* Meningkatkan kesuburan
* Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
* Membantu dalam menangani monopause
* Menguatkan kuku & rambut
* Membantu menangani ekzema
* Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis 
* Mengandungi vitamin E dan menguatkan dinding arteri
* Menguatkan immuniti badan
* Memperlahankan proses penuaan
* Mengurangkan "blood clot" yang menyebabkan serangan jantung
* Mengawal kencing manis
* Mengawal Kolestrol
* Bagus untuk saraf

GLA Complex boleh diambil oleh lelaki dan wanita. ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang mempunyai masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis. kelebihan Vit GLA Shaklee ini ialah kerana mengandungi vitamin E yang asli. GLA juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerak, berkuping, bersisik.


Anda yang berminat untuk mencuba (exp pada mereka yang mempunyai masalah kitaran haid yang tak teratur n masalah kesuburan) boleh hubungi ahkak ok :

fb : Nur Shafinaz Muhamad
Email : shahz_peanut@yahoo.com
Call/sms : 011-2733 1552


*hubungi ahkak utk dapatkan harga yang lebih superb dan anda juga akan diberi konsultasi secara percuma ;-)


{ pengalaman yang aku boleh share kat sni, aku dlu pun ade probs ngan kitaran haid n period pain yg teruk sgt. aku jgk xpenah kire kitaran haid aku sbb kitaran haid aku kadang cepat kadang lambat. so malas nak amik tau. bile dah kawin baru aku rse probs sbb aku xtau nak kire waktu subur aku. Alhamdulillah sebulan aku consume GLA n xputus doa moga2 Allah murahkan rezeki kami untuk perolehi cahaya mata. Alhamdulillah...jgn slh phm ye, aku xckp GLA confirm ko akan dpt anak, tapi GLA slh 1 usaha untuk kearah itu. dier bukan ubat, tapi adalah salah 1 makanan tambahan..ape pn yang kite consume, perlu seiring dengan doa..InsyaAllah}


No comments: